"DVA PUTA NIŠTA JEDNAKO NIŠTA, ČISTA MATEMATIKA..."   Pevac Sofronije

Kao što je poznato, u svakom broju časopisa (a takođe i na našem sajtu, društvenim mrežama i android aplikaciji) izveštavamo o radovima i drugim servisnim informacijama koje su vezane za Čukaricu a koje su se dogodile između dva izdanja časopisa. Pored navedenih informacija u svakom broju časopisa posvećujemo pažnju humanosti (humanitarnim organizacijama i akcijama), podržavamo mlade i obrazovanje, promovišemo zdravlje, sport, porodicu, uspešan biznis i druge “prave i zdrave vrednosti”, edukujemo čitaoce o savremenim tehnologijama i društvenim mrežama, brinemo o trećem dobu... Kroz "dozu znanja" pišemo o istorijskim i drugim  zanimljivostima Čukarice, u cilju informisanja čitalaca, a i da ih otrgnemo iz zaborava. Tu su i uopštene korisne teme i saveti iz oblasti automobilizma, uređenja doma i slično. Putem našeg časopisa podelili smo preko 1.500 poklona i obezbedili preko 200 različitih popust kupona čitaocima.

Od osnivanja časopisa doneli smo odluku da informišemo čitaoce pišući isključivo o pozitivnim i vedrim temama, ne želeći da "mračimo" i ovako pomračene umove svakodnevnim problemima, i da se nikada nećemo baviti politikom, negativnim vestima, crnom hronikom, tračevima, uvredama i nemoralom.

Želeći da poboljšamo i podignemo na viši nivo kvalitet našeg časopisa (sa još više nekomercijalnih strana za čitanje i povećanjem tiraza) ove godine smo PRVI PUT ZA CETIRI GODINE PROJEKTA I TRI GODINE POSTOJANJA SAMOG ČASOPISA KONKURISALI SA ČASOPISOM NA KONKURSU ZA SUFINANSIRANJE PROJEKATA proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja na teritoriji grada Beograda u 2019. godini, kao i na konkursu Ministarstva kulture i informisanja na konkurs za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja za stampane medije i servise novinskih agencija u 2019. godini.

Na oba konkursa smo dobili negativan odgovor sa obrazloženjima da su naše teme nedovoljne aktuelne, da nedostaje dostupnost većem broju korisnika, da projekat nije od posebnog značaja za informisanje stanovništva na teritoriji grada Beograda, da projekat ne ostvaruje namenu konkursa, jer je komercijalnog tipa itd.

Nama apsolutno nije bitno mišljenje nijedne komisije ovoga sveta, već nam je bitno  mišljenje naših čitalaca, naših fanova, naših pratilaca na društvenim mrežama kao i mišljenje naših klijenata i naših saradnika. Da li smo samo isključivo komercijalni časopis, da li nam teme nisu aktulne i od značaja za informisanje stanovništva procenite sami, a mi Vas slikama podsećamo kako je to izgledalo u ove tri godine postojanja časopisa.